Åhhh, jag vill gråta...grrrr

Skulle föra över bilder från min nya kärlek (kameran) i kväll. Försökte flera ggr men varje gång de kom över i datorn och jag försökte öppna dem kom nåt j-la dataekvireringblajblaj vad det nu hette och sade att programmet stoppades p.g.a att det kunde skada datorn. OCH NU KAN JAG INTE ÖPPNA MINA GAMLA BILDER. Programmet måste avslutas kommer det upp hela tiden. Trycker man bort den rutan så stängs mina-bilder-rutan ner. Vad är det frågan om eller? Det är väl inget program? Är det nån virusskit?

Som vanligt när det gäller datorer så är det bara massa frågor och inga svar. Ni skulle idag ha fått sett min nya fina lampa och barnas rum i ny tappning men det får väl bli en annan dag om datorh-tet inte raderar bort alla mina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0