Näe

Började Historia A idag. Blev akut skoltrött idag. Vad gör man åt det?? Det är väl bara att köra på antar jag för det ser väl lite illa ut att hoppa av innan lektionerna riktigt har börjat. Det är bara det att eftersom jag vet hur stressigt det var förra terminen så vill jag klara av saker och ting lite fortare denna gång. Sånt man kan läsa på redan, romaner man måste läsa och uppgifter man måste lämna in vill jag börja med på en gång. Då är det tyvärr så att i Engelskan (distansen) har vi inte ens fått reda på vad vi ska göra än. Skrev till läraren och frågade för man tror ju nästan man har blivit bortsorterad i systemet när man inget får höra, nej då ska man inte få studiehandledning förrän nästa vecka. Då har det ju gått en vecka till. I historian har vi en lärare som i o f s verkar vara en väldigt snäll människa som är väldigt intresserad av sitt ämne men också så virrig att det känns som det ska till ett under för att jag ska begripa nånting. De första tio minuterna gick vi fram och tillbaka i en korridor för att vårt klassrum redan var upptaget (inget ovanligt när det gäller Katedral) men det verkade hon aldrig vart med om för : -usch, de sa att de alltid vart i det klassrummet, vart ska vi va nu då, usch vad nervös jag blir,det står det klassrummet på mitt schema, de sa att de alltid vart i det klassrummet, vi får hitta ett nytt rum, vi får gå och leta då...osv. När vi väl hittat ett klassrum så skulle det säljas böcker och skrivas namnlistor sen var det rast och då fick vi flytta till ett nytt klassrum.

Jaja, det blir nog bättre i morron. Om jag inte haft ett 2-timpass kl 8-10 och nästa 2-timpass mellan 15-17. Vara i Skara under den tiden det vet jag inte riktigt om det går. Då dööör jag. Får väl gå och simma eller nåt kanske.

Fick mail nu att kameran är skickad så den kommer väl i morrn förhoppningsvis. Jippie.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk om du ändå hade haft tillhörighet att studera i glömda byn....då kunde du ju komma å städa hos din mamma på dina håltimmar.

2009-01-14 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0