En dag kvar...

I morgon är sista arbetspasset innan semestern. Jag förfirade redan ikväll med ett halvt glas rött. Man får ju inte överdriva. Nu är jag alltför trött för att skriva inlägg så jag säger bara:

Lotta: Bra förslag...NETTAN...kom hit. Jag står för vin och en hammare så kan du spika trapp och altan =)

Carina: Använd dig av Excel...skitlätt att få siffror på rätt ställe...om man nu bara kommer ihåg hur man ska göra =)

Birgitta: Förstår inte hur det kunde fastna så...Jag följde ju bara dina föreskrifter...=)

Jessie: Tacka nu din syster snällt för att hon fixar till din blogg på bästa sätt =)

Nu ska jag gå och lägga mig...i en stor tom säng. Steffo har ju semester så han är och...jobbar i skogen =)

Kommentarer
Postat av: Kotteby

VG. Vad grym du är!

Jag visste det....trägen vinner!



=)

2009-07-17 @ 07:53:27
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Nettan

Ja då...vinet är mitt bränsle nu i sommar så med "en hammare och tång kommer världen i gång "...hahaha

2009-07-17 @ 09:52:04
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0