Jag har gjort Core, ge mig en bår

Passade på att träna idag efet jobbet. Det har jag inte gjort på väldigt länge. Det kändes. Träningsvärken kom redan in på andra låten. Hur ska det då inte kännas i möra. Jag har försökt göra vad som står i min makt för att inte då av smärta. Köpt smärtlindring i form av Recordelig sommarcider, Jordgubb/Rabarber. Det låter mumma det. Ska bara jobba 9-21 i morrn först. Sen blir det cider. Om jag inte somnar av utmattning först.

Nu bär det av till Törebodafestivalen. Mora Träsk uppträder. Och så Scotts då. Och Rydell och Quick. Bl.a. Ska bara ladda väskan med Roll-on.

Kommentarer
Postat av: mamma

Va???..å du som preparerade dig så grundligt med kolhydrater innan för å orka! ;-)

å som om inte det var nog....Maruschka upplyste mig om att cidern smaka kem.

Som kompensation har du en innestående mågott kväll på min balkong (Jo Gooingen det stavas faktiskt så)med smultron/mynta mojito.



2009-07-03 @ 17:29:34
Postat av: Helena

hahaha

2009-07-04 @ 22:01:37
Postat av: carina

Du ser! du ska lyda mig.

En kvinna som har många år på nacken av visdom....

Mitt sommarlov på gymmet är nu och ett bra tag framöver.

2009-07-05 @ 10:23:16
URL: http://sinneskatten.blogspot,com
Postat av: mamma

Kommer du ihåg när syster Jessie var med på TV..

Bluppen hennes har redan gjort radiodebut. Pappa cK för hans talan! ;-)



http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=2689&artikel=2946810

2009-07-05 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0