Ge mig ett L...

Köpte ju för en tid sen fula vita garderober till barna som jag sedan tänkte göra fina. Nu är det äntligen gjort. Min första tanke var att sätta fototapet på dem men vi hade väl fått se både barnbarn och barnbarnsbarn passera innan det hade blivit gjort men så var jag inne i bäste-affärn Färg och Fantasi och hittade en så tjusig väggdekor. Det fanns även fina vita bokstäver. Först ut blev Almas garderob. Trodde inte Alfred ville ha blommor på sin men sen han såg hur det blev så fick jag halka in i dag och köpa till honom också. Nu fattas det bara ett L i Alma men det hojtar du väl till här Helena, när de kommer in ;-)

Lite snett är inte lett....som Robert brukar säga...





Och så bokstäverna...





Nu får jag bara in och köpa bokstäver till Alfred också...men jag lyckades förhandla fram att det ska stå Affe, blir ju billigare så. Om inte du sponsrar med två bokstäver Helena ;-)

Nu tror jag datorn dör av värmeslag snart så det blir till att logga ut.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad fint... Kan du göra här också...

2009-06-30 @ 00:03:25
Postat av: mamma

Åh, va fint. Vill åxå ha!

å som den hälta/hälta man är mellan smålännig å västgöte ....tur man heter ewa! ;-)

2009-06-30 @ 14:37:40
Postat av: Helena

Klart jag tjoar när resten av bokstäverna kommer hem igen...ca 2 v tror jag dom sa... Kram

PS... blev Kanon fint!!

2009-07-01 @ 07:45:23
Postat av: Anonym

Blev ju hur fint som helst! Bra jobbat Malin!

2009-07-01 @ 11:26:36
Postat av: Birgitta K

Verkligen stiligt med vita bokstäver på vit botten!

2009-07-01 @ 17:59:13
URL: http://kulkort.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0