Mellanpaus

När man ändå bara sitter här och väntar på att Nyheterna ska sluta och att Beck ska börja igen kan mna väl lika gärna slänga in ett inlägg. Jag vet ju hur trist det är när man varje dag går in på nåns blogg för att kolla in nått nytt inlägg och samma gamla sen fem dar är kvar. Men jag har ingen inspiration just nu. Jag väntar på att ljuset och livet ska komma tillbaka. Det går ju så sakteliga åt rätt håll men det är väl en bit kvar.

Från och med i morgon börjar det hårda livet igen också. Jag ska börja Matte B igen. Och nu när grundkursen i datorkunskap slutat så börjar fortsättningen, Programhantering. Misstänker att den inte är lika lättvindig. Skulle även vart 8 timmar i veckan mot datakunskapens 4 men fredagspasset mellan 15-17 var ett backuppass. Lärarn misstänkte att ingen ändå var intresserad av att komma den tiden. Så från att nu vart på skolan 8 timmar på tre dagar + engelskan som går utöver så ska jag gå 18 timmar på 5 dagar + fortfarande engelskan. Jag hade ju gått in i ett mera laidback tempo nu men det får väl bli ändring på det. Lika bra det. Man får mer gjort när man har mer att göra. Konstigt men sant.

Om ni nu blir ilska på att det aldrig är några nya inlägg här kan ni kolla in min kusin Carls blogg. Han är helt makalöst bra på att fotografera. Får nog gå en kurs där tror jag. Om inte annat kanske du kan lära mig att photoshoppa, Carl. Din andre kusin Komandoran får ett så hett temperament när jag ber henne om hjälp med nåt som rör datorer eller teknik ;-)

Hoppsan, där hade nyheterna slutat. Då slapp jag veta allt som hänt i världen idag igen då. Nu blir det Beck och imorgon kanske min blogginspiration är tillbaka. Så ge inte upp kära läsarvänner...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Glöm nu inte att ansöka högskolan i dag !!!...väntar oxå på våren ...nu är det grått och trist !!

2009-03-16 @ 09:53:10
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: mamma

det är när man får mer å göra som man får uppleva/möta våren..

När jag gick till jobbet kl 6 i morse hörde jag koltrasten å när jag traskade hemåt såg jag både snödroppar å krokus i en trädgård..

å på torsdag ska vi på flärdkväll å måndag bär det av mot Kottestad...kanske vi skulle passa på å köpa hans bok signerad å dricka ngt gott sparkling water med han på nåt hak (läs hans gräsänklingsinlägg haha )

2009-03-16 @ 12:52:22
Postat av: Carl Andersson

Kan tipsa om moderskepet.se om du vill bättra på dina photoshopkunskaper.

/Carl

2009-03-17 @ 22:10:30
URL: http://www.vinjetting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0