Skolk

Sitter här på min programmhantering och borde egentligen göra en presentation i PowerPoint men just nu är jag alldeles för trött för att göra något vettigt. Det enda vettiga jag gjort i dag är att jag var ute i skogen och plockade Ramslök. Så nu är kvällen räddad. Undrar bara hur man gör när man fryser in den överblivna? Lägger man bara in bladen eller måste man göra nåt med dem innan typ hacka, förvälla eller dyl?? Svar mottages tacksamt.

F.ö håller jag på och tapetserar. Bildbevis kommer så snart jag orkat föra över bilder från kameran.

Kommentarer
Postat av: mamma

http://www.recepthjalpen.se/ramslok.html



Det går åxå bra å göra en större mängd soppa att förära sin mor med! ;-)

2009-05-14 @ 15:45:52
Postat av: Maloo

Vet jag väl...du får tänka på att jag skriver under press och inte riktigt lärt mig att titta upp och/eller korrekturläsa (hur det nu stavas) innan jag trycker på skicka.

2009-05-14 @ 18:31:28
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0