Sorry grabbar

Arvingarna spelar på Almesåsens festplats i Helås idag. Och jag och Karin är inte där. Stackars Arvingarna. Men dom får faktiskt klara sig utan oss nån spelning om året. Vi hade svår beslutsångest idag men kom sent omsider överrens om att vi inte orka och det är jag ju glad för nu kl 22.34 när jag änna ska gå till bingen. Har vart en hård dag med barnkalas, plantering av Pilkon och Luktärt, rensning av träggårdsgång (eller ja...nån meter av den i allafall, putsning av fönster (eller ja....5 av 16 i allafall, baksidan tar jag nästan aldrig. Vem fan ser dom där bak??) och utsättning av förodlad majs. Nu är jag dödstrött och morgondagen ser ut att bli lika hård. Klassfotboll till kl 14 och vuxenkalas vid 18-tiden. Phu...kan behöva semester efter detta men på måndag börjar allvaret. Då ska jag börja jobba. Trissvinsten har lyst med sin frånvaro nämligen. Man kanske behöver köpa lott då i o f  för att ha chansen.

Syster Yster har ju för tillfället inget internet nu när han blivit med hus precis så då får jag dra mitt strå till stacken och visa upp lille Elliot. Här väldigt sugen på mormors näsa.




Han trivdes med en gång i sitt nya hus. Det skulle jag med gjort för det var ett bra kap med fin utsikt över väderkvarnen i Örslösa. Och ett gigantiskt trädgårdsland där jag blev vrålavundsjuk på jorden. Men kunde säkert kört ner handen till armbågen utan att möta på motstånd. Annat än min cement jag försöker odla i.

Lycka till i nya villan Jessica, Conny och Elliot.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Nedrans så sött, vad duktig du är :D

2009-06-11 @ 22:29:08
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0