Olika perspektiv

Nu har psykologikursen börjat. Det är nu man kommer upptäcka kriterier på sig själv som stämmer in på diverse psykologiska perspektiv. Det är nu man kommer upptäcka att om man inte redan har totalförstört sina barn så är man på god väg. I morgon har vi seminarie om psykologins historia och utvecklingspsykologi. Det är då man kommer upptäcka att man är lite för puckad för att läsa på högskola. Hittils har det vart mest ordbajseri som hjälpt till vid tenta och seminarier. Det är nu man kommer upptäcka att ordbajseri inte räcker.

Varför denna mellankoli...har jag för mycket svart galla i min kropp...eller har jag drabbats av höstdepression? Det enda som skulle kunna göra mig glad är ett besök på EM möbler med 100 000 kronor på fickan. Det är nu man kommer upptäcka att man inte har råd till en koppa kaffe till eftermiddagsfikat.

Näe, nu ska jag ta en dusch så kanske deppan rinner av mig. (Det är nu man upptäcker att varmvattnet är slut)...

Kommentarer
Postat av: carina

Oh, vi som erbjöd dig att jobba extra en dag , hade gjort det så hade du haft till kaffet på EM.

Men du är välkommen till jobbet vi bjuder på kaffe och du kan få bläddra i en viss killes utbläddrade kataloger.

2009-11-04 @ 17:35:04
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Anna G

Fel skrinen, du kommer hela vägen på ordbajseri! Kanske över över anatomikurserna men sen så är det bara o mundiaréa dej till sista terminen!

2009-11-04 @ 19:08:12
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Frida (skrin)

Ja tycker du e jätte bra som ger dej in i skolans värld fast du har jobb! Skulle oxå vilja bli något men de e allt för bekvämt och välbetalt (i jämförelse med vad man får när man pluggar) på mossvägen. 1-0 till Skrin!!

2009-11-05 @ 14:01:09
Postat av: Maloo

Men skrinen, tänk vad mossig (hihi) man blir när man går på samma ställe år efter år(1-1). Och hade jag gjort det (gått kvar alltså) hade jag nog vart helt mossbelupen vid detta laget. Fast ibland längtar jag tillbaka. Inte till själva jobbet men till tiden när man jobbade, sen var man LEDIG mellan arbetspassen.



Vill du börja läsa så kan du göra det i Göteborg. Då kan vi åka tåg ihop. Jag kan lära dig vilket spår man går på :)



Och till lill-skrinen säger jag bara...åhhh, vad skönt. Hoppas jag blir riktigt magsjuk så jag får godkänt på Psykologitentan.



Och kära Carina, jag tar dig nog på orden och kommer en sväng nästa vecka.Gratis kaffe är alltid gott. Får väl även passa på att ta en tur till gymmet. Fick nämligen ett kort från dom att dom saknade mig...

2009-11-05 @ 21:42:59
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: carina

Känn dig inte speciell för att de skickar vykort till dig.....

Det gör de till kleti o pleti och som av en händelse har de skickat ett fel som hamnade hos mig.

2009-11-06 @ 21:40:30
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: lotta

hurru jag känner mig inte mossig detaljera det här är du snäll

2009-11-08 @ 00:00:36
Postat av: Maloo

Näe, det är klart Lotta. ALLA blir inte mossiga.Men så jobbar inte du på Mossvägen heller ;) Och du har ju gjort små gästspel här och där för att hämta ny energi...men känner du att du börjar bli grönluden så ska du fort vidga dina vyer. Och LETAR du efter nåt grönludet såhär innan jul så vet jag vart lusalummern växer. Slå en pling bara så bjur jag på kaffe och visar dig mina bästa lummerställen.

2009-11-08 @ 11:03:47
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: lotta

det låter bra måste stressa dig lite bara den 20 har jag ljusparty kombinerat med snopp party ring snarast om du är sugen

2009-11-08 @ 23:04:46
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hehe ja det gör ni verkligen ;) Jag läser psykatri och i blörjan gick tankarna runt i ens huvud man trodde att man själv vad psykiskt störd och alla i ens omgivning :D

2009-11-09 @ 10:01:01
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0