Mat och sovklocka...äh, det räcker med sovklocka

Har vart på Närrehab i Alingsås idag. Väldigt spännade. Man fick ju bara som en lite skrapning på ytan av vad de sysslar med för de skulle ha möte på efm och vi gick bara mellan 9-12 men i morgon blir det heldag. Då infinner sig bara frågan...hur ska jag orka. Det är bara på ren envishet som jag är vaken just nu. Det är så mycket i hjärnan som snurrar och ingen enda tanke samlar ihop sig med nån av de andra till en färdig mening men det är väl så det är efter en och en halv veckas avlösande chocker. Tåg, byte av tåg, spårvagn hit och buss dit, hitta till skolan, hitta i skolan, nya klasskamrater, böcker på engelska, seminarie och nu fältstudie. Herre gud, en behöver ju ett par års semster när dessa tre år är till ända. I dag har jag i allafall fått gå med på medicinsidan, vart med i terapiaktivitet och hämtat hjälpmedel. Imorgon blir det ortopeden och stroke. Då ska jag gå till kl 16,00. Då kanske nån får komma och väcka mig i Nässjö. Om jag glömde byta tåg i Falköping alltså.

Nu får det bli en kopp kaffe så jag åtmonstone orkar va vaken tills barna ska gå och lägga sig.



Jag bjuder på två av mina godingar



Kommentarer
Postat av: mamma

Ortopedträning kan du få på närmare håll...den 16-9 lägger jag mitt liv i Dr Bjarnes händer då går han lös på mig med såg å borrmaskin...



ÄNTLIGEN!!!...gör en Fylking

2009-09-02 @ 19:13:12
Postat av: Jessie

Love :)

2009-09-02 @ 19:56:21
Postat av: Anna

oj oj malin jag vet hur det känns! det där med stunderandet har jag ju klarat av mej sen följer en tid av evigt jobbsökande och flyttade till andra orter! om man inte nöjer sej med vad som helst vill säga! :) Mitt hjärtebarn e ju stroke, hur tyckte du det va ?

jag har ju börjat i Uppsala nu, första dagen idag. KOmmer jobba 50% på stroke och 50% på neurologen. Tror jag kommer trivas bra. Du bloggen har öppnat igen!! välkommen!! jag har direktlänk till både dej o Jesse på min blogg! KRAM

2009-09-09 @ 17:57:43
URL: http://nanniss.blogspot.com
Postat av: Anna

oj oj malin jag vet hur det känns! det där med stunderandet har jag ju klarat av mej sen följer en tid av evigt jobbsökande och flyttade till andra orter! om man inte nöjer sej med vad som helst vill säga! :) Mitt hjärtebarn e ju stroke, hur tyckte du det va ?

jag har ju börjat i Uppsala nu, första dagen idag. KOmmer jobba 50% på stroke och 50% på neurologen. Tror jag kommer trivas bra. Du bloggen har öppnat igen!! välkommen!! jag har direktlänk till både dej o Jesse på min blogg! KRAM

2009-09-09 @ 17:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0