Bäst att passa på.

Det är ju inte ofta man kan ha en stilmall som passar med det faktiska vädret ute så det är bäst att passa på. Det är inte ofta jag kommer ihåg hur man gör i photoshop heller men fick en snabblektion i dag, så det är bässt att passa på med det också.

Får bli ett kort inlägg idag för våran dator känns som den ska brinna upp vilken sekund som helst. Kanske får lägga ut den i snön ett tag. Har ju min nya dator men på den har jag ingen photoshop. Än i allafall. Nu ska jag "pressa ut" (som Alma säger)lite powerpoint från olika föreläsningar. Kan va bra att ta tag i skolarbetet nu, inte långt kvar till första tentan...hua...

Håll er varma där ute nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

kan det vara den enda blogglösa dottern i familjen som varit behjälplig med photoshop?

underbart foto iaf...

ännu ett av Malin Anders eviga ögonblick!

2010-01-05 @ 23:41:00
Postat av: Birgitta

Jösses, så fint!

Lycka till med tentan!

2010-01-06 @ 09:02:50
URL: http://www.hoskarlssons.se
Postat av: Helena

Åh vad fint :)

2010-01-06 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0