Nedräkningen har börjat.

Nu är det bara en vecka kvar tills vi sitter i stugan i Hundfjället. Det ska bli så skönt att komma iväg lite trots att jag egentligen inte hinner/kan vara borta från skolan. Jag har i mina elakaste stunder hoppats att det i allafall är några fler klasskamrater som är sjuka eller på nåt sätt borta den veckan så jag är inte är ensam om att få göra igen den kursen. Men som sagt, bara i mina elakaste stunder ;)

Nu har i allafall den värsta ångesten över tentan lagt sig även om jag iblan vaknar kallsvettig för att jag kommer på frågor som jag svarat godag yxskaft på. Men det är inget man kan göra nåt åt nu ändå så bort med det.

Nu har jag istället fått lite miniångest över att jag ska gå i skolan från morgon till kväll hela veckan och att mina reskamrater i stugan bredvid redan förberett med middagar och fika för veckan så idag har det handlats nyponsoppa och blåbärssoppa, jag ska göra Fransk köttgryta, Kasslergryta och en fiskgratäng citrus. Nu bakas det biscotti och lavendelsockerkaka. Alfred har hittat ett steg för steg recept på Kärleksmums,  så nu står han och läser recept och Alma häller i ingredienser. Om jag hinner på onsdag så blir det antingen matmuffins eller Pizzabullar...sen kan sälenresan komma. Och jag ligga utslagen i bilen.

Kommentarer
Postat av: Anna skrin

LÅter som du har en bra plan!

2010-01-24 @ 21:48:47
Postat av: mamma

du är så himla effektiv å så himla duktig! *gör stolta ewa minen*

2010-01-24 @ 21:56:16
Postat av: Anna skrin

såg att det fanns ett ledig sommarvik i götene! :)Synd att du inte är klar...men det lär ju finas en massa lediga vik när du är klar! är ju ett tag dit ;)

2010-02-11 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0