speciellt tillfälle

Det verkar inte som jag är så flitig här nu för tin men när det är ett speciellt tillfälle så får jag välk uppdatera. Och idag är det ett speciellt tillfälle. Jag, barn, mor, Lina och Majkii är nämligen på hotellvistelse i Örebro. Barna fick det i julklapp av mamma och det är en favorit i repris sen förra året. Vi åkte i morses och åkte ett par varv runt Örebro innan vi kom fram till hotellet. Nä inte riktigt så farligt men vi så vart vi skulle men vägen ville inte riktigt leda oss dit. Tillslut var vi i allafall framme. Nu har vi vart på Gustavsvik och badat i timmarna tre (eller fyra). Jag och Alfred har åkt fors och diverse vattenrutchkanor. Mamma har haft han om Alma men jag vet inte om jag ska lita på henne hädanefter...efter en vådlig dykning i vågpoolen så grät Alma och sa att hon redan hade drunknat två gånger. Inte bra. Men nu sitter hon tryggt på hotellet och käkar godis så det var nog inte så farligt. För egen del är jag mätt och belåten för jag tog mig en rejäl slurk med klor-och bakterievatten vid sista åket...slurp...urk...

Nu sak vi slappa ett tag på hotellet innan det blir färd in till city för en god middag nånstans. I morgon bär det av till Lek och Buslandet. Då är det torra rutchkanor som gäller. 

Sing so long. 

Kommentarer
Postat av: mamma

jag offrade iaf närapå mitt liv för henne....

å är det inte en väldans promillestavning på detta blogginlägg? ;-)

Attans trevligt hade vi iaf....speciellt när Palmis just fick syn på Lina å Majkii så vi kunde gå på donkan tillsammans!

2010-03-28 @ 21:33:28
Postat av: Anna skrin

Nästa gång ni åker till örebro måste ni säga till för då bor jag där och då vill jag ha besök!! :) lovar du???? KRAM

2010-03-29 @ 13:34:33
Postat av: Maloo

Klart jag lovar Anna Skrin...vi ska allt dra med dig både till Gustavsvik och Lek och Bus ska du se. Lina älskade det. Hon som är så förtjust i mycket folk och att alla skubbade sina kroppar mot varann i vågpoolen ;)



Mamma...vad kan man begära efter en sån sup som jag fick. Och dessutom sitta med datorn på knäna i en säng med mor och barn runt omkring mig. Var istället glad att det kommit in ett inlägg...hör ju inte till vardagligheterna.

2010-03-29 @ 16:13:16
Postat av: mamma

jag ÄR glad...jag är nästan lycklig, dels för att jag har världens underbaraste tjejer barnbarn å mågar...å dels för att just nu sitter jag här å har....påsklov!

2010-03-29 @ 16:49:39
Postat av: camilla

Har ni fortfarande kvar SNÖ i Istrum? jag bara undrar...

Här i Lidköping har den smält, utan någon översvämmning.............

2010-04-05 @ 13:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0