Äntligen hemma

Efter en lååång arbetsdag så är jag äntligen hemma. Trött som attans så nu ska jag lägga mej i bingen med en god bok så dröjjer det nog inte länge innan jag knoppar in....Ledig imorgon och f-n om det regnar då. Jag hade tänkt åka till stan och kolla in om vår kläderna kommit till H&M än, hade lite % där. Och kolla på Blomsterlandet om dom har torvblock...vill göra en ny rabatt.

Har hört om Engla på nyheterna nu....det finns inget straff som är hårt nog för såna som han och jag tror inte på rehabilitering för såna....en så sjuk hjärna kan inte bli frisk...
Mina tankar går till Englas anhöriga....och  jag tänder ett ljus för henne och hennes familj...
image16

Kommentarer
Postat av: Nettans syster

Bra att du tände ett ljus för Engla för jag mår så dåligt av det här. Nä en så sjuk hjärna kan inte räddas. Let the candels burn.

2008-04-13 @ 22:50:20
Postat av: Nettan

Fint med ljuset...dödsstraff borde finnas i Sverige

2008-04-14 @ 09:10:48
URL: http://nettanp.blogg.se
Postat av: Nettan

Håller på att leta fram alla papper som behövs...det var ju ett tag sen sist jag sökte jobb...ska skriva i kväll när det är lungt här hemma och jag har klurat ut en bra presentation

2008-04-14 @ 16:40:51
URL: http://nettanp.blogg.se
Postat av: [email protected]

han skulle få konfronteras med de anhöriga o dom skulle få göra vad dom vill med honom.men lurar man staten på en krona då blir det minsann påföljder som heter duga.det här aset får väl en rättpsykiatrisk undersökning o så är han snart ute igen när dom anser att han är färdigvårdad.nä det skulle va dödsstraff för sådana eller öga för öga o tand för tand

2008-04-14 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0