Att man aldrig lär sig...

Var på Tisdaxklubben i Lidköping igår. Lisa ringde och ville ha med mig. Var väldans tveksam för vad ska jag där att göra tänkte jag...knö sig fram mellan fulla folk och gå fram och tebaks mellan dansgolven och se alla som är på jakt. Men, men Lisa ordnade skjuss hem till dörrn åt mig så det var inte mycket att tveka på då tänkte jag.
Snälla snälla alla....om ni ser att jag får för mig att gå på nåt sånt här igen så säg till mig på skarpen.
Det jag iallafall konstaterade var att fast jag var gammal var jag inte äldst på stället och att det är sååååå jäkla gött att inte behöva va med på kvart i två ragget. Desperationen lyser i ögonen på dom som inget hittat innan. Hua.
Tacka vet jag Steffo hemma i Istrum (han ragga jag ju upp på Göteneparken för en så där tio år sen...kl. var väl en kvart i två på natten tror jag...;-))

Kommentarer
Postat av: mamma



3:e gången gillt då...Gröna Villan fre 15/8

ALLA (5) som läser denna blogg....undertecknad har biljetter.

2008-08-06 @ 19:27:25
Postat av: sussi

Är det fest på G? Vad händer där?

Men Maloo då? Var det trevligt förutom de desperatas jakt?

2008-08-06 @ 20:41:27
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: lotta

vad händer på gröna villan sms:a

2008-08-08 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0