Blog Award



                                         





Tusen Tack  Carina för den fina Blog Awarden. Har varit ett par hektiska dagar så jag har inte hunnit med att dela vidare men det ska jag göra nu...

Jessie En ny stjärna på Blogghimlen som snart blir två

Nettan De kommer inte ofta men ack så roligt när man ser ett nytt inlägg från dig...

Sussie Här kommer iofs inläggen ännu mer sällan ;-) men jag förstår...vem hinner både blogga och vara kär =)

Mia Nettans syster, den här blomman är inte lika lättdödad ;-)  Bränner-i-halsen-pajens skapare

 Carro Min bästa frisörska, nu mammaledig, då behöver man all uppmuntran man kan få ;-)

Sofie  Skriver med sån kärlek till sitt barn och sin man så man blir helt rörd, sånt ska också uppmuntras.

Carina Och du är ju en av mina bästa...både bloggerska och arbetskamrat och ingen harn nånsin gjort nåt så fint för mig som att ge mig en Award så du får en tillbaka.

Alla ni förgyller mina dagar med era tankar och bravader. jag kanske inte alltid är den bäste på att kommentera men jag tänker på det...och det är ju tanken som räknas ;-) Ha det bra allihop. Kramar Maloo.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tackar tackar !!!

2008-12-02 @ 11:13:44
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: mamma

Lite reflektion över din motivering till Sussie..

Du maloo hinner blogga rätt ofta...!?! ;-)

2008-12-02 @ 17:28:36
Postat av: Maloo

Kära mamma...Efter 10 år är man inte kär...då bara man älskar och det kan man göra samtidigt som man gör andra saker. När du är kär hinner du bara med att vara kär.

2008-12-02 @ 18:16:21
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: mamma

maloo då *rodnar*..

Men jag vet hur det är, de sista 10 åren ihop med din pappa, när vi älskade så hann jag med, att i huvudet både memorera veckans inköpslista å göra upp schema för alla ni barns fritidsaktiviteter...lr missuppfatta jag ditt "då bara man älskar"? ;-)

2008-12-02 @ 19:32:39
Postat av: Maloo

Som alltid ja...

2008-12-02 @ 20:46:20
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tack snälla du härligt att få en award när man kommer hem ifrån jobbet :D Tusen tack

2008-12-02 @ 22:25:36
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Mia Nettans syster

Tusen tack! Blommor på datorn är svåra att döda! Jag ska göra mitt bästa att hålla liv i den. Jag har haft blogg leda ett par dagar men blog awarden fick mej på rätt tankar igen. TACK!

2008-12-03 @ 14:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0