På allmän begäran

Känsliga tittare varnas för en del otäcka bilder i följande inslag.

En kvinna slogs blodig vid halv ett tiden på natten efter Annandag jul. Jag vet inte vad det var som hände, uppger den skak(d)ade kvinnan efteråt. I ena sekunden gick jag i godan ro och halsade öl, i nästa så låg jag med näsan i lerjorden.
Det hade aldrig hänt om jag inte lånat ut mina bästa stövlar till min äldsta dotter, fortsätter kvinnan.





Tur i oturen var i allafall att flaskan, trots den frusna leran, klarade sig helskinnad (till skillnad från en del andra) så nån liten ljusglimt finns det allt i tillvaron.



Så trots en del blessyrer så tyckte kvinnan att kvällen avslutades på ett roligt sätt





Allt är skrivet med kärlek, av din ängel Maloo...


Kommentarer
Postat av: mamma

Å allt är skickligt skådespelat av er egen mor....för är det nåt jag vet roar er så är det slapstick..jag ger ALLT för mina barn! ;-)

2008-12-28 @ 18:42:38
Postat av: lotta

är detta på riktigt då

2008-12-28 @ 20:34:30
Postat av: lotta

men jag skulle nog varit orolig när jag ser hur du tar hand om din stackars mor supa henne full på detta viset och dessutom försöka para ihop henne med okända karlar

2008-12-28 @ 20:47:20
Postat av: Carina

Jag sällar mig till Lotta, stackars mor ett sånt barn ho har.

2008-12-28 @ 21:48:54
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Nettan

stackars mor !!!...ho kommer aldrig supa med dig igen el. ??...hahaha

2008-12-29 @ 14:37:38
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0