Vad har jag gett mig in på

Vet ni vad jag ska göra snart. Något som jag inte gjort sedan precis innan midsommar. Jo jag ska åka och jobba. Som tur är inte en allt för lång tur. Jag börjar nu kl. 21 ikväll och slutar vid 14 i morgon. Och det är kort för att vara mitt jobb. Vi har ju sovande jour för de utomstående som inte vet det men om jag lyckas sova så här när jag inte vart där på så länge det tror jag ju knappt. Så jag har tagit med mig min Engelskabok jag måste vara färdig med nästa vecka och lite Naturkunskapsböcker. Mitt helvetesfördjupningsarbete om Svordomar har jag precis lagt sista handen vid så det kanske går vägen det här...kanske...har ju fortfarande en bok att läsa och skriva recension på i Svenskan men jag får väl läsa vartannat blad så går det med kanske. Det här med att gå in och jobba när man läser det är något jag enbart gör för att det inte är så fett med csn precis, det är absolut inte för att jag längtar så fruktansvärt efter att jobba så det kommer bli i minsta möjliga mån jag gör det. Bara så ni vet. Men att läsa på sina hemuppgifter sammtidigt som man får betalt, det är ju inga fel är klart.

Nä nu måste jag packa sovväska. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag kommer i morgon bitti och väcker dig och du råkat att somna allt för hårt av alla skolböcker...

2008-12-06 @ 23:01:59
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej! Läste din kommentar på Kottebys blogg om att öva inför barnanskaffning...



Har inte garvat så mycket av en läst text på bra länge! Underbart och klockrent beskrivet!



Önskar jag hade gått din kurs innan bebisen kom, men nu får jag uppleva det "live" istället - och hittills har det gått exakt så som din kurs skulle förberett mig på!



Ha en bra da!



(Coola adventskjus btw!)

2008-12-07 @ 11:10:15
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/
Postat av: Thomas

Tjena bruden !

Jag träffade din mor, Maria och Lisa på stan i Lördags. Eva berättade om din blogg. Jag var ju tvungen att kolla in den. Man fick inte bara tjuvkika sa hon, så jag får väl göra ett inlägg.

Ha det bra, jag kanske tittar igen någon dag.

// Thomas

2008-12-15 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0