För gammel...

Jag och min mor spelade på travet i lördags. Hon var på plats i Axevalla så hon lät en kille där ta ut en rad och rätt vad det var så var vi 2600:- rikare. Vi gav honom 10% som tack och delade på resten. I dag var jag på ÖoB och skulle handla för min tusing. Nej den kan vi inte ta emot ....den är för gammal sa killen i kassan. Va vad säger du...det var det dummaste jag hört , sa jag.
Ja det måste vara ett silverband på pengen annars är den för gammal. -Men jag har ju precis fått den ,sa jag. 
Ja, man får vara uppmärksam på det sa han men gå till nån kiosk eller nåt så kanske det går.  Grrrrrrrrrrr vad förbannad jag var när jag åkte därifrån. Jag får väl åka och försöka lura nån annan då röt jag när jag gick ut....det var ju inte den stackarns fel som satt i kassan där men ändå.

Sen åkte jag direkt till Coop och handlade för nästan 900:- och hade redan räknat ut vilken scen jag skulle ställa till med och vad jag skulle säga.

Det behövdes aldrig. Coop är en bra affär. Eller så är dom bara lättlurade....


Kommentarer
Postat av: mamma

Coop är lika lättlurade som "nån" jag känner...som tog emot en tusing från mig! ;-)

2008-07-23 @ 09:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0