Framme

Våran semester började som vanligt på Stjärngrillen i Skara för en sen lunch. Hur vi än försöker komma iväg tidigt så blir det aldrig före kl. 14. Sen åkte vi till Västervik. Kom fram efter 18 på kvällen. Man fick stå i kö inne på receptionen till incheck och det gjorde jag i kanske en kvart. Sen fick vi en plats och lättade styrde vi kosan dit. Tyvärr stod det en tysk husbil på platsen. Våran vanliga tur. Jag fick springa tillbaka och då var det än längre kö som jag bryskt trängde mig före i...been there, done that...Sen fick vi en annan plats som man var tvungen att boka på bestämd tid och betala direkt...så min reskassa är numera tom. Kvällen med förtältuppsättning och annat gick sen väldans bra. Idag har vi vart och solat och badat halve dan och nu har vi intagit en gourmetlunch bestående av potater, sås och köttbullar. Nu måste yngsta barnet gå på dass så...tjing, tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0