Avslutning hit och avslutning dit.

Dagen har gått i avslutningens tecken. Började med Alfreds första skolavslutning. Två väldigt stolta föräldrar tittade på när han och hans klass sjöng sånger och delade ut rosor till 6:e klassen. Våran kamera är ju som den är men det blev några suddiga kort med mobilen. Ska se om nån annan har tagit kort en kan få bli ve.

Sen bar det av i ilfart till Götene för vidare transport till Råbäcks hamn där det var sommaravslutning på våra  A.P.G.
Vi passade även på att "fira" Nettan lite för giftemålet. Lunch från Köttex och jordgubbstårta åt vi.Det var en härlig dag. Såpass tillvida härlig att jag glömde av att jag hade ett barn på dagis som skulle hämtats halv tre. Kl. var redan 15 när vi kom till Götene och då åkte jag till Ica för att handla fika till fotbollsavslutningen som skulle gå av stapeln på kvällen. I kön till kassan ringer dom från dagis och undrar vart jag är....hjärnsläpp...Hade fått för mig att hon skulle hämtas kl. 17.

När alla väl sen var samlade och kl. var 17 åkte vi till Vingsjön för den sista sammankomsten. Vid det laget hade jag fått ta en huvudvärkstablett av allt farande fram och tillbaka. En och en halv timme stod vi ut sen drog vi med oss barna till affär'n för att handla förnödenheterna inför morgon dagen. Då ska vi till Hökensås och fiska och sova i husvagn.
Jag har packat det viktigaste för att jag ska stå ut. Myggmedel, en pava rött och Mp3 med spännande bok.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men Maloo..menar du att du glömmer bort saker å ting??..Du blir mer å mer lik en nära släkting till dig, men jag kan för mitt liv inte komma ihåg...vem!! ;-)

2008-06-13 @ 15:52:59
Postat av: Anonym

Du har fått ordning på bloggen ser jag...snyggt...ha det så gott i helgen och glöm nu inte någon när du åker hem igen !

2008-06-14 @ 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0