Labrapport.

Sitter och försöker febrilt komma på vad vi pratade om på senaste laben på Naturkunskapen. Vi måste sicka in labrapport på det vi gör efter varje gång och denna gång har jag inte fått till nån bra liten text. Det jag däremot har fått till är en helt fantastisk liten teckning i Paint. Ja, som om jag inte hade tillräckligt att göra så skaffade jag mig lite till Men jag tänkte som så att om det nu inget vettigt står i rapporten så ser det i allafall ut som om jag lagt ner en herrans massa tid på att göra en snygg presentation. Jag lägger ut den här så får ni se om ni fattar nåt. (jag gör det INTE)


                                                     


Syns väl inte så väl men det är ju rena grekiskan ändå...bra sjuksyrra jag kommer bli som tycker cellen är grekiska...
















Kommentarer
Postat av: carina

Jösses vilka talanger du har i paint..jag är djup imponerad.

Jag säger det igen anden säger..........ena riktiger bra sjuksyrra det kommer att bli...

2008-10-18 @ 08:47:40
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0