Nu är det kallt.

Sitter här och kollar ut i mörkret på min altan. Det är IS på altanbordet. Kanske dags att ställa in det för vintern. Bara det att då är det ju så definitivt sen. Slut på sommarn menar jag. Fast det har det väl i o f s vart ett bra tag bara att jag haft för mycket omkring mig så jag knappt märkt nåt. Nu har jag lov och då märker jag saker. Jag märkte förut på dagen att mina dahlier var väldigt döda så det var bara att gräva upp och hoppas på fortlevnad nästa vår. Och jag märkte att jag hade kommit väldigt långt efter med Naturkunskapen och att jag hade behövt två veckors ledigt för att komma i kapp med allt. Jag märkte också att det inte är långt kvar till jul och att jag inte vet vad jag ska göra efter jul om jag inte kommer in på högskolan nu. Sen märkte jag att nog inte klarar av att skriva en recencion på mina två romaner jag ska ta mig igenom eftersom jag aldrig tar mig igenom de där bedrövliga romanerna.
Nu sitter jag här och märker att jag får ont i ryggen av att sitta här och skriva och att jag är gööör trött så det blir väl natti nu. Ska ju till Carre för mattelektion i morrn. Jag ska lära henne allt jag kan om matte A och hon ska lära mig allt hon kan om matte B. Vi får väl se vem som lär vem eller om vi bara fikar (så baka nåt gött nu)...

Kommentarer
Postat av: mamma- bingolott-för-en-dag-försäljerska

Oj...så mycket bestyr du har, men du fixar det...as usal!

Nu brinner du la av iver att det ska bli fredag å ..årsfest!

å till Lisbeth vill jag bara säga...ponera att årsfesten i år är förlagd till brännebrona, så om du ist väljer det säkra före det osäkra så är du välkommen hem till mig på bingolottoafton (har ett väldigt bra bandat pgr med Loket sen april -97..kanske det bästa någonsin)Efteråt kan vi ha pysselkväll å krusidulla paketsnören! Ett oemotståndigt koncept lr hur? ;-)

2008-10-30 @ 17:28:23
Postat av: Maloo

Åhhh Efwa....att inte du blir kunglig hovnarr eller dyligt....du är så fyndig.

2008-10-30 @ 21:41:06
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Nja, tackar bingolotta för inbjudan, men jag har tränat på och springa efter barnbarnen hela dagen idag så det ska nog gå bra att följa efter Malin en kväll. Sen tror jag att det dröjer ett par dar till innan jag vill krussidulla snören. Oj, nu har jag inte varit nere i källaren och tittat på dom jag gjorde igår på hela dagen. Tänk om dom har raknat, måste sluta nu. Stress stress aldrig annat.

2008-10-30 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0