Lite utlovade bilder...

...på den roliga Hippan. Har ju bara min lilla mobil att ta kort med nu för tin men när jag fått vantarna på bättre kort så kommer dom med men nu får ni hålla till godo med dessa...



Som den sanna Arvingarnafan hon är så fick hon väldans fina kläder och en fin krona på toppen av en Arvingekepa. Shorts, för att hon är baskettjej (leggings för att inte frysa ihjäl) banan för att inte cidern skulle skvalpa runt själv i magen.




Utanför Peo Petterson band där hon fick sjunga in Leende Guldbruna Ögon i en sällan hörd version ;-)
(skoja bara, det var jättebra...bättre än snittet ;))

Sen är jag bara tvungen att slänga in en bild som smärtar i mitt hjärta....min bästa vän...har "tagit" min "kille"...men ser han inte lite plågad ut??? ;-)  (skoja igen...du vet Lisa...vi delar väl alltid lika ;))




Nej nu är det bäst att återgå till pluggandet. Dum i skallen som jag är så hade jag behövt BARA gå matte i ett halvår för att lära mig nåt, nu ska det ju läras in på 2½ månad plus att det inte är det enda ämnet så jag sitter dag som natt. Enda plusset är väl att man går ner några kg av stressen.

Moms, och Pi
  Geometri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0