Hur svårt kan det va??

Tänkte så här på gamla dar, börja med en ny hobby. Så i dagarna två har jag övat och övat (de få minuter man har över emellan vardagsbestyren) men hur jag än övar så ser det inte riktigt klokt ut. Det ska bli en liten ruta av det jag gör, med fyra hörn. Men det blir ingen ruta. Det blir en oformlig ring. Utan hörn. Så jag kommer liksom aldrig till steg två i min hobby. Tur att experthjälp kommer i morrn bitti. Syster Jessie, som har all tid i världen nu med småbarn och hus ska lära mig allt hon kan om rutor. Och det är bäst hon gör det bra. För som fattig student har jag ju redan tänkt ut julklapparna. Det får ju bli hemmagjorda såklart. Vem vill ha en sån här?? Det får ju bli först till kvarn med tingning av denna för den tillverkas i begränsad utgåva (O.B.S ett (1) exemplar). Och så är det klart...vill man att den ska täcka hela kroppen på en bör man väl inte vara längre än nån meter så där så det gallrar väl ut en del ;)

Alla ni andra får virakde korgar och annan bröte ni kan lägga i nåt skåp och tala om för folk sen att det fick jag av tant Malin, får väl ställa fram det om hon kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: Camilla

nu blev jag verkligen sugen på att virka...hur detta nu gick till vet i katten men jag tror jag blev inspirerad av dig :)

2009-08-18 @ 10:45:42
Postat av: Jessie

Morrn bitti?? Då sover jag.. Nä du får allt vänta tills kalaset... Ska ju på viktigt vv-möte först :)

2009-08-18 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0