I'm a hacker, yes I am...

Snille som jag är så tog jag bort dataexekveringsskyddet för utforskaren och *voila*...mina nya kort gick att titta på. Nackdelen är väl då att datorn inte var skyddad mot skadliga koder. Så just i detta nu kankse nån elak trojan eller mask eller nåt annat skit äter upp min hårddisk. Men vad gör man inte för att få visa er före och efterbilder på barnas rum. Here they are:






Ett mindre slagfält i Alfreds rum. Men med nya garderober och en omplacering av skrivbord så blev det så här:





Vi blev av med en byrå, skrivbordet stod från början under sängen för att spara plats men följden blev att alla hans leksaker, han har ganska stora skrymmande saker, blev liggande på den enda golvyta som fanns kvar. Nu är skrivbordet flyttat till andra sidan rummet och under sängen har han mysspelhörna. det ska upp skynke hela vägen runt så han kan stänga in sig om han vill ha det riktigt mysigt. Och när han vill ha fram bilbanan kan han bygga upp den här under så är den inte i vägen på den golvytan man ska gå på. Himla bra.

Almas rum får jag nog visa en annan dag. Tog tyvärr inget före foto där men det var om möjligt ännu stökigare än i Alfreds rum. Men just nu verkar det ta 5 min per bild för att laddas upp ochdet klarar inte min stressgen. 

Go natt seglarvänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0