Denna dag...

...var tanken att det skulle städas husvagn, packas husvagn samt städas hus så allt är klart till morgondagens resa men kl. är nu 14,40 och det enda jag åstadkommit är att jag hämtat in lite grejjer från vagnen som jag diskat av. Sen tog liksom krafterna slut. Kan bero på att vi var på Olstorp igår och förlustade oss och inte var hemma förrän 3-snåret. Det är ju då man märker att man har blivit gammel. Men efter lite rekreation här vid datorn så har krafterna återvänt och jag kanske till och med orkar att trycka på tvättmaskinen jag laddade för en halvtimme sen. Det är ju ändå bara ett knapptryck. Det är ju bara tanken på vad som väntar när den är klar som tar emot.

Nä, ska här bli nån semester så får nog mor i stugan rycka upp sig. Jag går ut med BIB'en till vagnen så är i allafall det viktigaste med...

Kommentarer
Postat av: carina

Efter de fantastiskt goda muffisarna du bjöd på som infirning av semestern, så tänkte jag att ahh vi dra redan i dag till stugan.

vad hände !!! vinet och maten var kvar i Götene......och nu har det vräkt ner regn en hel dag...

Ha en skön semester i plåtholken.

2009-07-19 @ 17:52:14
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/
Postat av: mamma

Jag kan komma å vika den i morron...i brist på att handla med för gamla tusingar.

2009-07-19 @ 20:23:14
Postat av: Nettan

Ha det så gott i vagnen...du har det viktigaste med så det är bara att åk !!jag får köpa mig en ny "sommarväska" ( bag in box ) i morgon för att jag tömde min nu i kväll

2009-07-19 @ 22:45:42
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: lotta

aha nettan är det de du menat, att du har mani på väskor

2009-07-20 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0