Min lott i livet :)

Jag kommer in i badrummet för att hjälpa sonen med hans tänder. Där står han, glad i hågen och sprätter med tandborsten mot badrumsskåpsspegeln. Jag utbrister uppgivet:

-Men, Alfred...tror du att mitt störta nöje här i livet är att gå och städa eller??
- Ja, du kanske vänjer dig...rätt vad det är kanske du tycker det är så skoj så du blir proffs på det.

Tur man har så hjälpsamma barn att de gärna hjälper morsan mot en proffskarriär ;)



Här är ett annat sätt att hjälpa sin mamma med mer tränings- (läs städ) tid.

Kommentarer
Postat av: mamma

å frodos proffskarriär började redan när han som 3-åring gick lös på dina krukväxter med motorsågen, även om den varianten han fick av mig den julen var...värdelös! ;-)

2009-11-29 @ 11:18:02
Postat av: lotta

det va kvinnosyn ta ur honom detta med en gång

2009-11-29 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0