Skavlan, du e bäst

Kollade lite på Skavlan nu i kväll. Björn Ranelid tillhör ju en av mina favortier. Tänk om man bara kunde uttrycka sig till hälften så bra som han så skulle jag nog klara skolan på halva tiden. Där handlar det mycket om att använda sig av rätt ord på rätt plats...typ auskultera, implementera, reflektera och perspektiv. Väldigt bra ord att kunna om man vill ha godkänt på seminarium.

Det var även med ett inslag om lejonet Christian på Skavlan. Jag vet inte om det berodde på att dom två jobbigaste veckorna i mitt liv var över, rödvinet eller att det var fredagkväll. Bölade gjorde jag i allafall. Inte små trillande tysta tårar utan " uuuhuuu...snörvel...uuuhuuu" så Steffo nästan vill köra mig till psykakuten. Men visst var det en fantastisk händelse:





Kommentarer
Postat av: Anonym

klart man illgråter till en sån film....

2009-10-03 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0