Jobb och iaktagelser

Har jobbat hela dagen lång. Först en 8-10 tur och sen började jag 12,30 igen till 19,30. Passade på att ta en promme och sola lite när jag var ledig däremellan. Det var en gubbe före mig på solariet så det var uppvärmt redan...som om det behövdes...höll på att döööö av värmeslag. Men "brun" som en kräfta blev jag. 

Det har ju vart så gött väder idag så det är ju typiskt att man jobbar, hade velat bara va hemma på altanen. Det är ju tur att det är så mysigt i personalrummena på jobbet (ironisk) idag fick vi nytt duschdrapperi och gardiner på toan.
Det har man ju mycket glädje av eftersom man alltid sitter där och beundrar inredningen...NOT.

Nej, det är väl alltid trevligt att det är nytt och fräscht på jobbet men en del tar det till sin spets med inköp av nya gardiner och kuddar och än det ena än det andra...är så kul att göra av med pengar när det inte är ens egna...men det var ju så billigt, bra va. Ja, vad svarar man på det??

Här kommer en vill ha-önskelista från H&M

image8                                   image9

...och en snygg kropp på det så är lyckan gjord...

Kommentarer
Postat av: [email protected]

vem menar du nu hihi

2008-04-11 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0