Trädgårdsarbete

Vi trotsade regnblasket idag på jobbet och gick ut och grejjade i trädgården. Nettan fixade till en fin liten rabatt

image10

image11

och jag rensade Kirskål och tog ett par varv med handjagarn....

image12

image13

Massor av motion fick vi och vi tog en massa kort...även med jobbets kamera så vissa ser att man hinner både det ena och det andra om man bara vill...
Slutade redan vid 19,30 och när jag kom hem höll Steffo på och gjorde lördagsmys-mat....älsklingen...han tänkte på en ständigt bantande hårt arbetande sambo och gjorde en matig Kycklingsallad....gör go...och vad nyttig jag var i kväll...

image14


Men Nettan...jag får väl ekänna....Chips- och godisskålen efteåt var rent hårresande......för att inte tala om allt vin som slank ner......

image15

Ja du ser själv ;-)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj...jisses vilken bra hårdag jag hade där !!! : )
Ja vi är duktiga vi...grejar och ordnar

2008-04-13 @ 12:36:10
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0