tyckersyndommejsjälv

Fredagkväll, solen skiner, allt hade vart underbart OM jag inte suttit på jobbet och vart fast här ända till kl 13 i morron. Hade det inte funnits tv och internet hade jkag inte stått ut...vi har gjort kväll här nu så det är inget annat att göra direkt. Kunde väl vara trevligt att bara slappa på jobbet som det blir lite en fredagkväll och det tyckte jag förr...nu vill jag bara hem, hem, hem.

Nog med deppa...innan jobbet idag hade jag värsta ruschen hemma...bakade bröd (rågsiktskakor) och dammsög och torkade golven överallt utom i barnas rum...tänkte att dom och deras pappa skulle ha nåt kul att göra på kvällen;-)
Plantera Ranunklar i en gammal zinkbalja hann jag också med...rosa och vita i en salig blandning...blir nog vackert om di tar sig.

Nej jag får väl ta och göra sista rycket här på jobbet nu (har fått en stor 37 tums platt-tv så det blir väl framför den jag hamnar)
Låter som ett ganska bra jobb jag har ändå...OM inte....

Kommentarer
Postat av: Ewa

en STOR 37:A VAR DET JA....KOMSI,KOMSI...MAMMA HAR EN LIIITEN 42:a
;-)

2008-04-25 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0