Vilken väckning

Käre sambon väckte mig vid kvart i 7 i morses med en kyss och ett grattis på 10-års dan...det är nämligen 10 år sedan vi blev tillsammans idag. (huu vad gammal jag blev)

9 April för 10 år sen var det en skärtorsdag och jag hade bjudit hem den där söte killen från buggkursen på fika.
Fråga mig inte hur jag vågade för jag var blygare än Blyger på den tiden...men det var väl meningen att det skulle bli så.
Hela tiden han var där så ringde telefonen (kompisar som undrade om han åkt så dom kunde få höra detaljer) och dörren (smma kompisar som undrade om han hade åkt så dom kunde få höra detaljer)...men dom fick snällt vänta.
Vi avslutade "dejten" med att åka till MC Donalds...inte den lättaste mat att äta på första dejten...
Men det gick vägen och nu är vi här 10 år efter...trots att du hade för korta byxor på dig och en ful fleece-jacka ;-)

Ikväll ska vi återupprepa dejten men vi tar väl en lite flådigare restaureng än Mac'en och jag ska se till att du har byxor som räcker neranför vaderna....neej du får se ut precis hur du vill, jag älskar dig precis som du är... (men fleece-jackan får stanna hemma)

image5

image6

Morgonpresenten....kanske jag får nåt mer :-)......

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åååååå...så gulligt av Steffo...vilket uppvaknande...ha det så mysigt på restaurangen i kväll...( han kanske friar !!?? )

2008-04-09 @ 13:50:48
URL: http://nettanp.blogg.se
Postat av: [email protected]

det var allt en romantiker du fått tag i.min är ju raggare o vi firar 10år i aug så det blir väl lite raggarromantik ser mån jävel bakom tall jävel kön jävel.eller så kanske han frågar,du ser blek mi lella ros vill vill du ha en körv me mos.

2008-04-09 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0