ZZZZnark

Hemma igen efter mitt mastodont-jobbar-pass. Det har verkligen gått i ett sen kl 7 i går morses. Vi hade ju planeringsmöte idag på Kinnekullegården och den bästa behållningen av dagen var maten...gör gött...
Själva mötet tyckte jag mest att vi svamlade på, kan ju i.o.f  va gött ibland att bara få tjöta lite skit men kanske inte rätt forum. Fast det känns redan som om alla är på väg redan på jobbet...mot semestern, mot skolan, mot nya jobb.

Efter mötet åkte jag i ilfart hem för att lämna tillbaks svågerns bil som jag lånat sen hem och koka ihop lite mat för att sen åka tillbaks till byn för ett Box-pass. Lisa hon slogs som hon hade käkat Dunderhonung och jag fick vara side-kick till instruktörn och visa övningarna....så nu orkar jag knappt trycka ner tangenterna.

Får gå och ta en dusch nu...luktar ju inte hallon direkt...har hängt i hela dan ;-)  sen blir det bingen!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hoppas du är utvilad så du orkar med The party of the year i möra...du kanske skulle behöva lite uppvärming?..kanske en snabbis på nåt köpcentrum nära dig (skövde)?...då kanske man kunde få provköra den nya bilen....skoja bara..DU kör förståss...as usal!

2008-04-18 @ 14:20:17
Postat av: Nettan

Jaadu...vad blev sagt igår på mötet ??...håller med. ..svamel...Pumpen gick fint...hade ett i morses...sen lör och sön...sen är jag nog go i kroppen...

2008-04-18 @ 17:05:44
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0