En timme av vårat liv...till spillo

Var ju som sagt på möhippa igår och det kommer som sagt ett längre inlägg om detta när jag samlat ihop mig lite (och fått tag i några roliga kort) men det jag bara MÅSTE skriva är en liten varning. Om ni nånsin får för ett åka och lyssna på några som heter Joddla med Siv, så bespara er det besväret. Dom var på Olstorp i går och tog en av Arvingarnas dyrbara timmar. Och även en av våra dyrbara timmar. Det var bland det absolut sämsta jag har hört. Själva musiken var väl en grej, lite Drängarna och nyckelharpshoppande spelevinkar, det kunde nog vart trivsamt att lyssna på men TEXTERN...blä. Det var så j-la barnsligt så man blev änna generad. Men en stor publik hade dom. Jag var kanske för gammal men ni ska få en låt och avgöra själva. Varning bara för det är PINSAMT.
Men missförstå mig inte, det var en underbar dag i övrigt och TACK Karin för att du verkligen bjöd på dig själv. Det är ju en gång (förhoppningsvis ;)) i livet man gör en sån här grej. För min del kanske aldrig i livet för jag blev nervös å Karins vägar  redan kvällen innan hippan var så det är nog inget för mig. Får väl göra en Nettan och gifta mig i smyg. Ja här kommer i a f  "Ropa med Barbro" som en del trodde ;)


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha jag hade dött, jag hade dltt jag lovar hahaha

2008-08-24 @ 23:24:19
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0