Tack Nettan

För ett jättebra pumppass idag. Jag tänkte att det är bäst att tacka idag för i morrn lär jag nog inte vilja göra det om jag ens kommer ur sängen. Var ju ett tag sen man tränade nu va. Men det är ju dags att komma i Värdinna-på-bröllop-formen. Har skickat efter en klänning i dag. Den är INTE min stil men sååå fräck. Kommer väl se ut som en clown i den och gör jag det lär ni aldrig få veta vilken det var men är den snygg även på denna kroppen så lägger jag kanske ut den på bild. Ska kompleteringsbeställa en annan klänning i morrn som är lite mer bröllopsfin...(men den andre är såååå fräck...). 
Har även skickat efter skor. Hur ska det gå?? Jag som inte ens hittar skor som passar i affärn. Men det var med vid läst och i skinn så den kanske kan forma sig även efter dessa Kalle Anka-föttera. Och så var det 7 cm klack. Jaja, det går ju alltid att skicka tillbaka.
Nej nu blir det en kopp kaffe innan sängåendet...man somnar så bra då ;-)

Kommentarer
Postat av: carina

Ett förslag är att kolla på Helenagårdens lager, det kanske finns nån gåstol som du kan låna.

2008-08-08 @ 10:47:32
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Nettan

Varsågod !!!!...hoppas du inte har för mycket träningsvärk...

2008-08-08 @ 15:26:33
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0