Har någon sett...

...min trädgårdstomte. Han sågs senast i Istrum innan vi åkte på semester. Vid försvinnandet var han iklädd gula byxor, en grön kavaj och i sin högra hand höll han en lykta. Min farhåga är att Trädgårdtomtarnas Befrielsefront vart på krigsstigen medans vi roade oss på semestern. Har inte hittat nån lapp med lösensumma eller förhållningsorder på dock så mitt andra alternativ kan vara att jag innan semestern placerade min tomte på väl val plats i träggårn....frågan är bara vart. En belöning på 5 riksdaler är iallafall utfäst till den som finner min kära tomte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte sett nåt! Men det kanske kommer ett kort på posten,för han kanske bara åkt på semester han oxå. Vem vet???

2008-07-21 @ 21:23:36
Postat av: sussi

Men nu gjorde jag det igen, glömde fylla i att det var jag. Att man aldrig lär sig!

2008-07-21 @ 21:24:34
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: sussi

Morrn! Lyssnade på morgonpasset i P3 när jag var ute med Lexus nu på morningen. De hade sett en tomte i Köpenhamn, kan det vara din kanske? Blir inte förvånad om det kommer ett vykort idag. Ha en bra dag, kram

2008-07-22 @ 07:01:16
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0