Sommar

Vilket uuuunderbart väder...gött att va ledig i fyra dagar nu. Eller nästan iallafall. Ska in nån timme imorrn på planering bara men sen blir det hem till altanen och dricka vin. Det hör ju till när det är sommar. Man blir ju nästan vin-alkis när man har semester och jag ska ju ha nästan 8 veckors ledigt...bådar inte gott.
Har satt på en gryta färskpotäter nu och det är ju inga fel det heller...kanske inte så GI-vänligt men man ska ju leva livet ibland också.

Min morgon idag var lite kaotisk. Jag sov natten på jobbet och när jag väl kommit upp (lite sent) och masat mig in i duschen så ringer telefonen. Det kan ju va nåt väldans viktigt tänker jag och får gå ut med handuk om mig, schampo i håret och vatten rinnandes överallt...när jag står där i telefonen ser jag en elektrikerbil komma och parkera utanför.
Han fick väl chocken stackarn när jag bara öppnar fönstret och slänger ut en nyckel och tjoar att alla stör mig i duschen.
Ja käre barn...men en sån snabbdusch har jag nog aldrig tagit mig vare sig förr eller senare.

Sen måste jag bara inlägga som en parantes att jag blir galen på folk som argumenterar emot bara för att ha något att säga...utan att egentligen begripa vad dom argumenterar om. Tack för mig...hej.

Kommentarer
Postat av: lotta

lilla gumman har du blivit en hondjävul vem är det som argumenterar du har väl aldrig varit på apg.menar du att vi ej träffas när jag väl börjar

2008-05-31 @ 00:19:20
Postat av: Nettan

Nu står det 65 på besöksmätaren...

2008-05-31 @ 23:32:19
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0