uppladdning

I morgon gäller det...då ska jag springa Vårruset för första gången. Eller springa kanske är å ta i...ta mej runt i allafall. sen syrran anmälde oss för nån månad sen lite drygt så har jag ju tränat tre ggr i el-ljusspåret i Götene och nu i kväll tog jag mej an spåret här hemma. Det värsta med detta spåret är att det finns i stort sett ingen bit det är platt väg på utan det är antingen uppför eller nerför. Det är bara 2,2 km men det är sååå jobbigt t.o.m. att gå runt det...men jag är så stolt...jag sprang (lufsa) nästan hela...fick sakta ner till snabb gång efter dom värsta backarna så jag inte skulle svimma av trötthet men annars sprang jag. Det kan ha hjälpt till att det inte fanns nåt lyse och klockan var 22 och det började bli rätt mörkt.
Får väl se hur det går imorrn nu då...det är ju dubbelt så långt men janske lite plattare iallafall.

Och jag får väl erkänna....det är ju mest för picknick korgen man får som jag gör det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0