Ursäkta

Det har vart lite dåligt med inlägg några dagar nu. Kan ju inte skylla på att det vart fint väder direkt. Får väl göra en samanfattning av läget sen sist. I fredags kan jag inte för mitt liv komma ihåg vad jag gjorde...har väl fått min mors goda minne ;-) Oljade nog färdigt altanen på förmiddan tror jag...kanske därför resten av dan är som en dimma.

Lördag hade vi en grävmaskinist hemma som grävde häck-fåra mot grannens tomt. Vi har äntligen köpt en ligusterhäck.
Alfred var i 7:de himlen...han fick åka med och dra i spakarna ett tag. På kvällen kom Alfreds bästa kompis Wilhelm med familj hit och det var Brännboll- och Singstar-turnering som stod på programmet. Alfred och Wilhelm var alltid med i det laget som slog ut bollarna. Deras lag vann.

Vid singstar turneringen hade familjen Ander/sson mött sin överman iallafall. Det kommer gräma oss tills vi får revanch.
(jag vann iallafall med Eloise,om det så var den enda jag vann med)

Söndagen vaknade vi till regn och rusk och snö över Billingen....USCH
Hade en slappar dag fram till kl. 16 då Alfred skulle ha två timmars fotbollsträning. Han höll sig varm,det var värre för oss på kanten men en annan förälder hade med sig kaffe så man fick lite varmt innanför skinnet.

Ja det var helgen i korta drag....jag ska skärpa mig med inläggen....kanske...

Kommentarer
Postat av: Ewa

det är en välsignelse att kunna glömma...

förresten...det där med "resten av dagen i dimmma"...kan det ärvts från nån annan förälder?? ;-)

2008-05-21 @ 16:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0