Förlåt Wahlströms

Min käre sambo har gjort mig uppmärksam på ett fruktansvärt fel i ett av mina föregående inlägg. Där står nämligen att Wahlströms spelade på Dansdax och att det var riktigt tråkig musik. Inget kan vara mera fel. Det var nämligen Fernandoz som spelade. (skyller på ångorna från helgen att det slog slint i skallen) Och DET var riktigt tråkig musik. Wahlströms däremot har jag allt svängt mina lurviga till nån gång på Olstorp och det var riktigt rolig musik. Så det så. Så jag ber tusen gånger om ursäkt till Wahlströms för den skada jag kan ha åsamkat dem för mitt inlägg och jag har redan korrigerat det.

Rätt ska vara rätt.

Kommentarer
Postat av: mamma

För mig är Wahlströms för evigt förknippade med Kitty å hemliga 7:an...

kom sen å klaga på att jag inte minns saker från förr! ;-)

2008-11-18 @ 19:58:16
Postat av: Kotteby

Skönt att sambon rycker in och ställer allt tillrätta efter ångorna.



Och blandband....

seså!

Damma av banden och luta dig tillbaka och minns.

Också jag skrev av låtarna på papper. Hittade faktiskt en låttext jag skrev av. Regn hos mig, med Orup. Och jag tänker.....



När gillade jag Orup?

Hoppsan!

2008-11-19 @ 13:17:25
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0