Hjärndöd

Gjorde en spontan anmälan till ett Boxpass med Lizzy idag. När jag ändå skulle dit så bokade jag på lite Core och Step också. Det var menypass så de var bara på en halvtimme per styck. Då hade jag ju inte tagit i beräkning den långa tid det har förflutit sen mitt senaste träningspass. Man tror ju på nåt vis att kondition och ork är nåt beständigt men det blev jag allt varse i kväll att det var det INTE.
Började med Step. Eftersom det var mitt första steppass så körde jag konsekvent med Stand i sället. Stand still and stand confused som di säger in English (i min värld då alltså) Det får nog ges ett par tillfällen innan jag klarar av hambostep och högerkick och step a side och allt vad det hette. Med min träningsfrekvens så dröjjer det väl till pensionåldern.
Nästa pass var då box och det är ju inte lika koordinationskrävande men dock KONditionskrävande. Det var både en och två ggr jag fick svälja för att inte yoggin skulle vandra ut i lokalen. Men Lisa fick stryk som vanligt ;-) Och efter Karate-Kid sparkarna så har vi nog blåklockor bägge två. (ja, jag ger alltid igen)
Sist kom då Corepasset. Det var då jag förstod att orken inte fanns kvar för det var knappt jag kunde styra pennan när jag strök mig från det passet. Vi tog en liten nedvarvning på 10 min på Crosstrainern i allafall.

Hemresan vet jag inte så mycket om, den var som i ett töcken. Nu ska det bli bingen och jag tänker söva sååå gött.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Så duktig du är som tränar:-)

Ja du, gör Kroppkakorna för de är så goda.

Bjud din mamma på dom vet ja..

Ha de gott o lycka till.

2008-11-04 @ 23:02:26
URL: http://kakomaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0