Nya ansiktskrämen som gör undervÄrk

Var hos mor i går. Hon bjöd på en underbar middag. Kl.  var ju närmare 18,30 på kvällen så aptiten började ju så sakta återgå till normal styrka. Framåt kvällen spelade vi spel. Trodde du ja. Ett väldans roligt sådant där man fick anta utmaningar och svara på vad man trodde medspelarna hade för fördomar med mera. De andra spelarna var så ofantligt trötta allihop så när det väl blev utmaningar, som ju var den roliga delen, så var det aldrig nån som orkade göra ngt. Det tänkte jag ändra på. Vad det än månne bli så ska jag göra det tänkte jag. Så när min tur var kommen så blev det utmaning.  " Tag två matskedar senap och smörj in som en krigsmålning i ansiktet. Låt det sitta under resten av spelets gång. "  Peace of cake. Själva krigsmålandet var väl ingen match men dra åt pipan vad det sved efter ett par min. Men jag härdade ut.  Vad gör man inte för att vinna? Enda glädjen var väl att det kanske fräter bort finnarna tänkte jag. Tyvärr tog det nästan lite hud med för guuu' va röd jag var efteråt. Men det var det värt...




Och det var krigsmålning från början, jag lovar, men senap har en tendens att inte sitta kvar där man smetar ut det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du fick ju faktiskt lov å tvätta brt det efter 10 min...å det var ditt val å ta extra stark senap



Å vad menas med "de andra spelarna var ofantligt trötta allihop"?...skulle inte din gamla ledkrumma å halta å lytta mors krumsprång för att illustrera "myror i brallan" under minst 30 sek räknas dårå?



Ser fram emot många spelrundor i julhelgen



Men attans vad jag ångrar mitt val av...munkfrilla!

2008-11-30 @ 19:56:25
Postat av: Nettan

Hahaha... där kanske du har en karriär att satsa på ...finnborttagare !!!

2008-12-01 @ 17:31:12
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Nu förstår jag varför det är 16-årsgräns.

=)



2008-12-01 @ 19:12:43
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Jag är stenhård med att min fyraåriga son skall sitta och kissa. För han har fått för sig att det är coolt och stå upp. Tjejer sitter, enligt honom själv.



=)

2008-12-02 @ 09:36:44
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0