Börjar bli nervös

Jag ska göra högskoleprovet på lördag och jag har ÅNGRAT mig. Jag vill inte. Jag HATAR prov. Gjorde det ju för skojs skull på internet för några dar sen. En kort version av det. Mattedelen fick jag gissa på ALLA frågor. Jag fattade verkligen ingenting av det. Hur kul blir det att sitta där en hel dag och inget begripa. GRRRR. Och 350:- var man tvungen att betala för att få svart på vitt att man är dum i roten. Det hade jag redan fatta innan så det behövde jag ju inte betala för, det bevisar ju bara det hur korkad jag är. Blä.

Kändes skönt att få gnälla lite...nu ska jag knoppa...Gunt alla bloggarvänner.

Kommentarer
Postat av: carina

Men Maloo se det possitivt.......det är inte alla som får papper på att man inte fattar.

2008-10-24 @ 07:01:11
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej

Då är vi två som ska göra högskoleprovet imorgon. Jag skriver i sal D105 och vart skriver du?



Du ska vara glad att du gör högskoleprovet just denna gång eftersom det är sista gången provet är utformad på detta sätt, enligt massmedia. De har planer på att ändra så högskoleprovet utgår från mer NOG-uppgifter vilket är mattetal.....för att "passa" de tekniska programmen.

Så tänk positivt....och kämpa på, du klarar detta galant, positivt tänkande är det som gäller från och med nu. Så ta med kallelse och legitimation, pennor och radergummi och linjal. Lycka Till !!

2008-10-24 @ 16:55:01
Postat av: Maloo

Jag ska skriva i sal 161 på Katedral. Jag hörde det på radion med...vilken TUR att det inte är gjort än för då hade det inte vart nån mening för mig att göra provet. Sen kan man ju undra vilket som är viktigast att kunna. Det känns som om allt räknas i om man är bra på matte men i de yrkena vi har tänkt oss så är det ju lite viktigare med att kunna förstå människor på rätt sätt och det säger ju inte NOG-frågorna ett skit om.

Vi får satsa på alla rätt på de andra frågorna så går det NOG vägen (Hahaha...vad vitsigt det blev)

Lycka Till du med och alla andra som också sitter där och våndas i morron.

2008-10-24 @ 17:16:47
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Jessie

Glöm inte en massa kexchoklad och en clementin...

2008-10-24 @ 17:25:15
Postat av: nettan

Lycka till Maloo !!!...tänk positivt ...detta klarar jag ...ja jag får ju göra provet i vår jag !?

2008-10-24 @ 21:30:25
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0