Snart kommer det fina bilder...

...här på bloggen förhoppningsvis. Jag har nämligen förlängt mitt mobilabonnemang i dag och då fick man välja en mobil helt gratis (vad man går på sånt lätt).
Med tanke på att våran kamera är kaputt och vi borde köpa en ny och våran tv är på väg att gå sönder och vi borde köpa en ny så vinner nog tv'n  den fajten. Särskilt nu när det mörknar om kvällarna och regnet öser ner så kanske det inte är så kul att kolla på bilder i lilla kameran bara utan då vill man väl ha en tv. Jag slog i allafall till på värstingkameramobilen.En Nokia 6220 med 5 m.pixel och 12x optisk zoom. Det är mer än vad vi hade på våran gamla kamera till och med så jag hoppas det blir hyfsade bilder i allafall. Nu längtar jag ihjäl mig tills den ska komma.
Det är klart man vill ha en riktig kamera också men en telefon måste jag ju ändå ha och kamera kanske vi inte har råd med förräns jag börjar jobba om sisådär 3½ år och det vore bra trist att inte ha kort på barnas utveckling på dessa åren.


Så nu har jag nästan övertygat mig själv om att jag inte gjort en typisk Impuls-maloo-grej utan nåt väääldigt bra och nyttigt för familjen...Bra gjort Maloo...

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0