Älgkoll

Carina, vet du vad jag såg i går på väg hem från Byn. Jo, två älgar som stod och mumsade på granarna i skogen. Jag tog en bild med min mobil men den blev om möjligt ännu sämre än den du hade på "din" älg så det var onödigt att ta upp plats här med det kortet. Jag länkar till din älg i stället. Vem vet...dom var nog ändå släkt ;-)

Jag hade Svenska B prov i dag och bhur det gick behöver jag väl inte nämna. Jag tror ni börjat begripa hur jag känner inför prov vid det här laget. Den där jäkla Nk'n har jag inte fått reda på än hur det gick. Ska man behöva gå och ha ågren en hel vecka eller hur tänker dom. Jag har funderat på om jag ställer orimliga krav på mig. Det är ju trots allt några år sen jag gick i skolan. Som det var med matteprovet så gick det ju bättre än vad jag hade trott men när jag tänkte tillbaka på det så kom jag ju bara ihåg dom frågor jag inte klarade. INTE dom frågor jag faktiskt hade svarat på. Man kanske inte direkt kan räkna med MVG när man inte läst på så länge och man får nog se detta halvår som ett träningsläger inför högskolan.
Hoppas i a f det blir godkänt på proven. Nu är det bara att se fram emot matteprov igen på måndag och Nationellt prov i matte om två veckor. Ingen ro och ingen vila här inte. Hur f***n klarar en del av att jobba samtidigt som dom läser det är för mig en gåta. Nu ska jag gå och gråta. Hej, svej.

Kommentarer
Postat av: carinac

Ja tänk att du ska då alltid vara värst....

Men jag är så nöjd med min älgupplevelse, trots Lasses "taskiga" bild.

2008-09-29 @ 19:42:36
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja jag är väl en utav dem som jobbar heltid och studerar på heltid. Jag kan bara säga att man blir duktig på struktur, duktig på att vara asocial och ens bästa vän blir datorn och alla dessa böcker. Alltså inget att rekomendera :)

2008-09-30 @ 18:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0