Mörbultad

Har vart på Boxpass i kväll. Det första sen innan sommaruppehållet. Kanske säkert 15 veckor sen eller så. Dra ÅT PIPAN vad jobbigt det var. Det var en ny tjej som höll i det. Ny för mig i a f och det var bra mycket tuffare än förr i tin'. Det var musik hela tiden, förr var det 30 sek- 1 min och sen var det byte, nu körde man järnet i 1 TIMME. Gör mycket kondition också så slagena blev väl lite så där kraft i men guuud vad trött jag var. Det var nästan Jag-måste-gå-och-spy-varning.
Träningsvärken satte in redan när jag gick ur bilen här hemma så hur det ska gå dom närmsta dagarna det vette tusan.
Ja, det var ju skönt att börja träningen med ett sånt här mjukpass då så man vet att man är igång igen :-}

Men bokning blir det till nästa torsdag i a f. Man får inte bli slö, för då blir man dö som Dalle sa i Yrrol.

                                  

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaadu...mitt första pass men henne kom jag knappt upp ur sängen på lördagen...

2008-09-19 @ 14:43:23
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: sussi

Du är duktig du som kommer iväg! Jag kommer aldrig så långt, bara promenader med vovven och det tar sån tid. Men jag ska ta mig i kragen och börja jag med för det är ju så himla gött och behövligt, kram

2008-09-19 @ 16:30:43
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0