Underbart väder...

...men här sitter jag INNE och försöker komma på vad jag ska ha för nytta av Molbegreppet i min framtida karriär. Jag är ju av den sorten som gärna vill veta varför saker är som dom är och inte bara ATT dom är så för att nån gammel grek har bestämmt det nån gång på 1700-talet. (Jag är väl lite empiriskt lagd där ;-)) Hade jag tänkt mig en framtid som partikelfysiker så förstår jag väl att det kan vara viktigt men jag har inga sådana förhoppningar.
Mina närmsta mål nu är att genomlida Svenska B prov imorgon ( vet inte hur jag ska läsa in mig på ett prov i det ) och Naturkunskap B prov på lördag (hur jag än läser in på det så går det inte in i min skalle). Just nu är hela min hjärna mol...eller är det mos...vet inte.
 Ska gå ut och plocka upp di sista potätera ur landet nu,det är nåt jag klarar av i allafall (om inte di blir mos di mä).

Och så kom hon ut i det fina vädret tillslut och det var ju precis dit hon ville komma....

Kommentarer
Postat av: carina

Det är viktigt att du kommer ut i naturen, akta så du inte blir skumögd så som du läser......

2008-09-24 @ 18:36:56
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: mamma

Får man föreslå en naturupplevelse på lördag kanske...i lågornas sken...nordman i Lischöpping...frodoman gillar väl dom?

2008-09-24 @ 19:09:25
Postat av: Maloo

Kära mor, nog för jag vet att du har ett kort minne men att från att ha läst att jag ska ha prov i Skövde på lördag till att direkt lämna kommentar om att åka till Lischöpping...det slår det mesta. Fast inte när det gäller dig i o f s ;-)



Och Carina....inte blir jag skumögd inte, jag har ju så fina glajjer jag kan titta på nät ögonen börjar svida.

2008-09-24 @ 22:19:57
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: carina

Nja.. jag är nog mest orolig för att du inte använder glasögonen

2008-09-25 @ 06:45:59
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0