Allt går, bara man är vänlig ;-)

Nu har jag bytt till mig en dator med DVD. Fort och lätt gick det. Det räckte att fråga försäljaren om han hade sett deras egna reklamblad. Ja, jag såg det, då vill du ha en sån istället sa han med skamsen blick. Jajemen, sa jag. Men du ska veta att jag svor åt dig i morses *glimt i ögat*.

Så så lätt gick det. Fast tyvärr hade de redan sålt slut på dem de hade i lager så jag får vänta tills på torsdag innan jag får min dator. Så historien är väl kanske inte slut än. Nämde jag att den var på 14" istället för på 13,4 så jag kommer se ÄN bättre på den ;-)

Glad igen, tralalala. Nu ska jag leta efter ett spel på internet där man kan baka tårtor för det var det med på min dator och Alma tjatar ihjäl mig om att få spela det. Hon bryr sig inte om såna små petitesser som att jag har lämnat ifrån mig datorn och inte får den förräns om en vecka minsann.

Kommentarer
Postat av: mamma

...vem ska jag då ryta på?

2009-08-10 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0