Ingen återvändo

I  morgon gäller det. Då tar jag och Carre tåget mot våra nya liv. Har inhandlat ett Regionen runt 30 dagarkort till tåget nu, då är jag för snål för att hoppa av den första månaden i allafall och sen har man förhoppningsvis kommit in i det såpass att man inte vill hoppa av. Jag har även hämtat min nya dator idag. Till Almas stora besvikelse verkar inte Tårtbakningspelet vara med på den. Men Spindelharpan finns ju alltid så tågresorna är ju räddade i allafall.

Nu blir det bingen för det blir en lång dag i morgon, ska även på kalas till Maikii i morgon kväll så tåget får allt se till att komma i tid hem. Grattis på 20-årsdagen i allfall Maikii.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till !!...mitt börjar på mån i Skövde...ska försöka jobba samtidigt...SKA gå

2009-08-21 @ 15:26:50
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0